Volgers

Pagina's

dinsdag 5 februari 2013

Gift

Zoooooooo leuk om te maken maar ook om cadeau te geven! Ik heb een zakje gebruikt waar je normaal gesproken je kaart in verpakt en daar iet lekkers in gedaan! Vervolgens heb ik met een Noor mal een prachtig vierkant uitgesneden en deze gebruikt als "sluiting" van het zakje! Daar overheen heb ik een cirkel uitgesneden van scalloped circle van Spellbinder! Leuk gepimpt met een takje en een bloemetje. Afdrukje van Daisy gekleurd met distress inkt! Op deze wijze kun je natuurlijk van alles bedenken om er in te doen! In mijn geval is het voor onze zoon die jarig is en heel erg van snowboarden houdt! Deze skater komt het dichtste bij wat ik heb aan afdrukjes! 

Shopping list:

Spellbinder: circle
Joy: vierkant
Digi: tekst stempel
Crealies: bloem
Whimsy: postzegel/takje
Daisy: afdrukje
Magnolia: label

Als ik mijn shopping list zo bekijk heb ik toch nog veel gebruikt aan snij malletjes. Echt wel leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

background